PENDENT D'ACTUALITZAR

Listado de artículos

PASSACARRER D'UN DINAR D'AMIGUES A SOLLANA

19.12.2009 13:00

El passat dissabte 19 de desembre, vam estar a Sollana per acompanyar a una colla d'amigues que tenien un dinar. Van recorrer ballant i cantant alguns dels carrers del poble i també en algún pub. En ho vam passar de lo més bé amb elles!

L'ESCLAFIT ALS BOUS D'ALCASSER!

26.08.2009 19:00

El dimecres 26 d'agost, l'Esclafit va actuar a la plaça de bous d'Alcasser durant l'espectacle taurí de la vesprada, animant la plaça i a tot el públic amb pasodobles i xaranga. En acabar, vam acompanyar un passacarrer pels carrers d'Alcasser on tots anavem de lo mes animats ballant i cantant! Realment el dia va estar de lo més bé i tots nosaltres ens ho vam passar genial! Per a repetir!

ANIVERSARI MARCELO 07-08-09 BENIPARRELL

07.08.2009 00:00

El passat divendres 7 d'agost, l'Esclafit va actuar a una festa d'aniversari a Beniparrell. La veritat que tots nosaltres ens ho vam passar de lo més bé durant el sopar i la festa i vam estar animant a tots els amics i familiars del cumplanyero amb xaranga i pasodobles, on pogueren disfrutar tots de la festa! MOLTES FELICITATS DE PART DE LA XARANGA MARCELO!

 

ARREPLEGÀ DE CLAVARIS AL PALMAR

26.07.2009 14:51

L'Esclafit acompanyà al passacarrer d'arreplegà de Clavaris de les Festes de Sant Lluis al Palmar el passat diumenge 26 de Juliol.

DESPEDIDA DE SOLTERA A ALGINET

27.06.2009 00:00
El dissabte 27 de juny, l'Esclafit tornà a Alginet per amenitzar una despedida de soltera. Vam anar pels carrers del poble primer a per la novia,i després continuarem pegant una volteta fent festa, ballant i cantant. Seu vam passar de lo més bé amb vosaltres xikes! VIVA LA NOVIAA! QUE VIVA, QUE VIVA...LA NOVIAA!! XD

 

DESPEDIDA DE SOLTERA A ALGINET

06.06.2009 00:00

El dissabte 6 de Juny, l'Esclafit va amenitzar altra despedida a Alginet, on vam animar i disfrutar durant tot el passacarrer pel poble fins al bar on sopavem, tant nosaltres com la despedida.VIVA LA NOVIAA! VIVA LA XARANGAA!

DESPEDIDA DE SOLTERA A ALGINET

01.06.2009 23:30

El dissabte 30 de maig, l'Esclafit amenitzà a una despedida de soltera a Alginet, on vam passar un rato molt animat amb el passacarrer des de ca la novia fins al bar on sopaven. VIVA LA NOVIAAA!!

DESPEDIDA SOLTERA A SOLLANA

07.04.2009 14:59

L'Esclafit el passat dissabte 4 d'Abril, va acompanyar fent festa i animant a una despedida de soltera a Sollana, on tant nosaltres com la despedida ens ho vam passar de lo més bé! Des d'ací donar-los l'enhorabona al novios!!

PASSACARRER A LA FALLA "LA TORRE" D'ALMUSSAFES

19.03.2009 00:00
El passat 19 de març, últim dia de falles, l'Esclafit va anar a tocar a un passacarrer que realitzava la Falla la Torre d'Almussafes.

 

 

CALBALGATA A LA FALLA "LA TORRE" D'ALMUSSAFES

07.03.2009 00:00

El passat dissabte 7 de març, l'Esclafit acompanyà la cabalgata de la Falla La Torre d'Almussafes.

Temas: 21 - 30 de 31
<< 1 | 2 | 3 | 4 >>