PENDENT D'ACTUALITZAR

Listado de artículos

Falles 2012!!!

19.03.2012 00:00

Les falles 2012, han sigut unes grans falles per a la Xaranga. Vam començar el 16 de març visitant una Residencia de Torrent, per fer-lis algo de festeta al seus residents que anaven a cremar la seua falla. Tots ells de lo més contents amb la música, vam aconseguir que seu passaren de lo més bé!

Xaranga l'Esclafit a la Residencia de Torrent, amb la seua falla

Després per la vesprada anarem a Alfafar a tocar junt la Falla La Fila, a l'entrega de Premis!

I ja el 16 per la nit, acudirem a Sueca, per quedarse a dormir allí per a estar a punt per a la despertà del 17! En eixe moment començava lo bó! Vam passar 3 dies a Sueca inolvidables!! Un no parar, despertades, passacarrer de matí, de vesprà, etc...dinarets, soparets..festeta al casal, molts grans moments que fan, que la xaranga passe unes bones falles i forme part de la comissió fallera Avinguda 18 juliol de Sueca durant estos dies! Moltes gràcies!

 

PRIMER PREMI VI Concurs Xarangues de Sueca 3-3-12!!

03.03.2012 00:00
Un any més, ens hem presentat al Concurs de Xarangues de Sueca, organitzat per la Junta Local Fallera.
Nosaltres ens presentem al concurs mes que res per a que la nostra falla, Falla Avinguda 18 de Juliol, participe amb la seua xaranga. El preparar un concurs es molta faena, molts assajos, idees, hores...etc, on després el que queda es una actuació de 10-12 minuts..pero val la pena, perque al acabar la actuació sents una satisfacció que s'olvida ja el temps dedicat, etc...en eixe moment et sens orgullos de tot el que has fet, i ja tingues premi o no, ja no es important.
Enguany en han donat el PRIMER PREMI i estem molt contents perque pensem que seu mereixem!! podria dir mil perques pero no val la pena; la realitat es que LA XARANGA GUANYADORA DEL VI CONCURS DE XARANGUES DE SUECA A SIGUT LA XARANGA L'ESCLAFIT!
Ho senc al pit...SÒC DE L'ESCLAFIT!
Enhorabona a tots els esclafiters/eres pel treball fet! pels bons moments passats preparanto tot, etccc!! Som els millorsss!

 

 

 

ALI “LA NOSTRA PLATILLERA” ENS DEIXA PERQUE VA A SER MAMÁ! NOU COMPONENT!

01.10.2011 00:00

La nostra companya Ali ens ha donat una noticia bona i mala (depen de com es mire). Bona perque ens a comunicat que està embaraçada del seu primer fill, cosa que ens alegra a tots els esclafiters/eres, és per aixó que no podrà ja estar en la xaranga, de ahí la mala...

Des de ací donar-li l'ENHORABONA, a ella i al seu home Pablo! I que sapigues que ací ens tens, a la teua xaranga per al que necessites!

Per a suplir la vacant, el nou percussionista serà ADRI d'Alginet, BENVINGUT a l'Esclafit!!!

FESTES SAN JUAN DEL MONTE 2011-Miranda de Ebro (Burgos)

13.06.2011 00:00
La xaranga l’Esclafit a estat a les festes de San Juan del Monte 2011 celebrades a Miranda de Ebro (Burgos) del 11 al 13 de juny.
Han sigut tres grans dies amb la “Peña la Parranda”, la qual ens va acollir de lo més bé!
Vam moure el divendres de nit per arribar dissabte de matí a Miranda...ens esperaven 600km de viatge...el qual va ser mogudet i divertit! començava l’aventura...en arribar vam deixar maletes al hotel i vam començar ja la festa tocant durant tres dies intensos que passaren volant! Ens quedarem en ganes de més!
Després d’aquestos dies ens van quedar moltes anècdotes i molts bons records. Tant “La Parranda” com nosaltres, vam disfrutar en tot moment! Moltes gràcies per tot!
Esperem tornar l’any que ve!!

FESTES LLÀGRIMES DE SANTA MARTA A LA VILLAJOYOSA! AMB LA COMPANYIA MOROS DE CAPETA!

07.05.2011 11:35
El dissabte 7 de maig, vam estar a les festes de les Llàgrimes de Santa Marta a la Villajoyosa, acompanyant a la companyia Moros de Capeta.
Per la vesprada vam fer l'ofrenda fins l'esglesia, i ja després vam estar tocant mentre sopaven i a continuació al local de la companyia per seguir la festeta, on tots seu vam passar de lo mes bé fins les 4 del mati que tots ens quedarem en ganes de més!

FALLES 2O11! Falla Av. 18 Juliol Sueca!

19.03.2011 00:00
Un any més, la xaranga hem anat a tocar a Falles, enguany hem repetit a la mateixa Falla que al 2010, la Falla Av. 18 de Juliol de Sueca!
Han sigut un grans dies on s'ho hem passat de lo més bé faller@s i musics! Disfrutant de tots els actes des de la despertà fins el ball de la nit!
Des d'ací donar-los les gràcies pel seu tracte amb nosaltres a tots els fallers i falleres de la gran comissió que formen, ja que ens sentim com a casa! També agraïr a l'artiste faller, que pel motiu del 50é Aniversari de la falla, ens ha col·locat en aquesta un monument de la Xaranga l'Esclafit! Ens ha agradat molt Jesús! ;)
Be, esperem poder repetir a l'any que be! Ja que....la 18 de juliol es de p....mare...!

 

 

4RT PREMI AL V CONCURS DE XARANGUES DE SUECA

05.03.2011 14:44
El passat dissabte 5 de març ens vam presentar al V Concurs de Xarangues de Sueca, amb la representació de la nostra Falla Avinguda 18 de Juliol.
Mai ens haviem presentat a un concurs de xarangues, i comentanto ens vam decidir a intentaro, per lo menos anar a fer una bona actuació i disfrutar tocant!
Ens vam preparar un tema de Rock per a l'actuació lliure i com a obligat teniem que tocar el pasdoble Paco Campillo, així que ens posarem manos a la obra i d'assaig en assaig vam montar les dos actuacions.
Arrivà el dia, estavem nerviosets pero teniem ja ganes de disfrutar el que haviem preparat! I així va ser. Quan acabarem estavem molt satisfets i contents de com ens havia eixit i en aixó ja teniem més que prou.
Finalment aplegà el moment d'entrega de premis, i per a sorpresa nostra vam conseguir el QUART! Es presentaven 6 xarangues al concurs....4 d'elles molt bones! per aixó que conseguir el 4rt per a nosaltres va ser una gran alegria! Vam disfrutar, seu vam passar molt bé i acabarem molt contents amb el premi.
Des d'ací donar l'enhorabona a totes les xarangues participants, ho ferem totes genial! També donar-los les gràcies a la nostra falla per animar-nos a presentarse, a sigut una gran experiencia per a tots nosaltres!

 

 

 

ACTUACIÓ A LA PENYA EL CRANC DE BENIDORM!

14.11.2010 00:00

La nit del diumenge 14 de novembre vam estar amenitzant a la penya el Cranc pel seu X Aniversari, dins de les Festes Majors Patronals deBenidorm. Va ser una gran nit, on estiguerem en un templete fora de la penya tocant durant unes 4 hores, i la gent seu passava de lo més bé amb nosaltres! va ser un èxit total i nosaltres també disfrutarem molt!

Gràcies a la penya el Cranc per elegir-nos ja que disfrutarem molt, i esperem que vosaltres també disfrutareu! I moltes felicitats pel vostre X Aniversari, i que en siguen molts més!

 

 

15 de Maig - De despedida a despedida y toco por que me toca!! XD

15.05.2010 00:00

El passat dissabte 15 de maig a migdia, vam anar a tocar a una Despedida de Soltero que es realitzava a la Capea de Silla, allí a la plaça vam amenitzar durant la capea amb xarangueta i algun que altre pasdoble, i tant nosaltres com els xics seu vam passar genial!

El mateix dia per la vesprada, vam anar a tocar a una despedida de soltera a Sueca, on vam continuar amb la festeta amb les xiques per els carrers de Sueca. També tots nosaltres i les xiques ens ho passarem molt bé! VIVA LA NOVIAAAA!

FALLES 2o1o!!!!!!!!!!!

20.03.2010 19:02

Aquest any 2010 han sigut les nostres primeres Falles com a Xaranga l'Esclafit i la veritat que estem molt contents del nostre treball i lo que hem disfrutat tocant.Hem anat a tocar a la Falla Av. 18 de Juliol de Sueca, on des de ací voliem agrair-los a tots els fallers i falleres de la 18 lo bé que ens han tractat, lo agust que hem estat tocant al seu costat, tots els actes han sigut genials! i ens han fet passar unes falles INOLVIDABLES!!!

 

Temas: 11 - 20 de 31
<< 1 | 2 | 3 | 4 >>